Każdy przedsiębiorca lub właściciel małej firmy wie, że właściciele firm odnoszących sukcesy i wydajni pracownicy często mają silne osobowości. A jeśli w jednym biurze znajdzie się zbyt wiele silnych osobowości, na pewno dojdzie do konfliktu.

Czasami odrobina twórczego konfliktu może być korzystna dla firmy – zmusza pracowników do bycia najlepszymi lub rzuca wyzwanie starym sposobom robienia rzeczy. Innym razem, wewnętrzne spory mogą rozerwać firmę na strzępy. Jak więc radzić sobie z emocjami pracowników i konfliktami w miejscu pracy? Oto kilka wskazówek:

1. 3 wskazówki, jak pomóc pracownikowi, który zaczyna płakać w pracy

Bez względu na to, czy przyczyną jest stres w biurze, czy poza nim, emocje w pracy mogą się rozlewać. Upewnij się, że potrafisz okazać zarówno współczucie, jak i profesjonalizm, a będziesz w stanie poradzić sobie z kilkoma łzami w miejscu pracy.

2. Moi pracownicy wdali się w bójkę, co powinienem zrobić?

Trochę emocji w pracy jest w porządku, ale konflikt fizyczny lub konfrontacja? Nie bardzo. Poza faktem, że mogło dojść do przestępstwa, Twoja mała firma może być odpowiedzialna za szkody cywilne, jeśli nie podjęła odpowiednich kroków w celu zapewnienia bezpiecznego środowiska pracy lub jeśli nie zajmiesz się sytuacją we właściwy sposób teraz, gdy doszło do bójki.

3. Pracodawcy: Co to jest wrogie środowisko pracy?

Jednorazowy incydent może być usprawiedliwiony, ale powtarzające się, nieuwzględnione nękanie przenosi konflikt i emocje na bezproduktywny i prawdopodobnie nielegalny poziom. Jak więc zgodnie z prawem definiuje się wrogie środowisko pracy? I co może zrobić Twoja mała firma, aby uniknąć i/lub zająć się jednym z nich?

4. Jak legalnie zdyscyplinować pracownika

Kiedy pracownicy posuwają się za daleko i incydent lub sytuacja wymaga zastosowania kary dyscyplinarnej, upewnij się, że jest ona zgodna z prawem. Niektóre ustawy stanowe mogą ograniczać nakładanie kar na pracowników oraz to, czy zawieszenie może być niepłatne, czy nie. Uważaj również na odwet za pewne działania w mediach społecznościowych, aby nie naruszyć National Labor Relations Act.

5. Jak zwolnić pracownika, nie powodując kłopotów prawnych

Jeśli konflikt lub sytuacja stała się całkowicie nie do obrony i nadszedł czas dla Ciebie i pracownika, aby rozstać się na stałe, istnieją lepsze i gorsze sposoby, aby przejść o zakończeniu.

Skonsultować się z doświadczonym prawnikiem zatrudnienia, aby upewnić się, że obsługa emocji i konfliktów swoich pracowników prawidłowo i zgodnie z prawem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *