Podczas gdy różnorodność rasowa, kulturowa, religijna i inne formy różnorodności są celebrowane w kulturze amerykańskiej, firmy często odkrywają, że ich zespołom brakuje różnorodności. Dla firm, małych i dużych, różnorodność to dobra rzecz, ponieważ może zapewnić wielość perspektyw w organizacji. Zróżnicowane perspektywy mogą pomóc Twojej firmie w przyciągnięciu zróżnicowanych klientów i kontrahentów.

Ale jak rekrutować różnorodnych kandydatów i zwiększać różnorodność w miejscu pracy bez dyskryminacji? Poniżej znajdziesz 3 wskazówki, które pomogą Ci zgodnie z prawem zwiększyć różnorodność w miejscu pracy.

1. Zapewnij szkolenie EEO dla kadry zarządzającej

Dyskryminujące jest polecanie kierownictwu, aby zatrudniało mniejszości, a nie kandydatów spoza mniejszości, tylko ze względu na ich status mniejszościowy, dlatego często zdarza się, że mniejszości są pomijane przy zatrudnianiu z powodu ukrytych uprzedzeń rasowych.

Na szczęście, istnieje lekarstwo na ukryte uprzedzenia rasowe, a jest nim po prostu edukacja i wzmacnianie myślenia integracyjnego. Zapewnienie zespołowi zarządzającemu i zatrudniającemu szkolenia na temat najlepszych praktyk w zakresie równych szans w zatrudnieniu, jak również identyfikacji ukrytych uprzedzeń rasowych, prawdopodobnie spowoduje, że zespół zarządzający stanie się bardziej wyczulony na niuanse uprzedzeń rasowych, kulturowych i płciowych. Powinno to w naturalny sposób prowadzić do większej różnorodności w zatrudnianiu, zakładając, że zgłaszają się zróżnicowani kandydaci.

2. Kieruj ogłoszenia o pracę do zróżnicowanej grupy odbiorców

Kiedy szukasz zatrudnienia kandydatów z zewnątrz, to ma znaczenie, gdzie można umieścić ogłoszenie o pracę. Chociaż umieszczenie ogłoszenia na Craigslist lub innej stronie internetowej może być po prostu najprostszą metodą, aby uzyskać ogromną ilość CV, to może nie prowadzić do jakości kobiet lub mniejszości wnioskodawców.

Zamiast umieszczania ogłoszenia o pracę w publicznym forum typu free-for-all, rozważając umieszczenie ogłoszenia na lokalnym uniwersytecie lub nawet kilka różnych lokalnych centrów społecznych. Zwłaszcza przy umieszczaniu reklam z uniwersytetami, może być w stanie znaleźć najbardziej wykwalifikowanych kandydatów, zanim konkurenci są w stanie, i może rzeczywiście kierować działy uniwersyteckie, które mogą zawierać najbardziej wykwalifikowanych kandydatów.

3. Opracuj plan działań afirmatywnych

Chociaż było sporo kontrowersji związanych z Affirmative Action od czasu jego wprowadzenia, pozostaje to konieczne w wielu segmentach naszego społeczeństwa w celu naprawienia instytucjonalnych i systemowych niesprawiedliwości Stanów Zjednoczonych „piętrowej przeszłości.

W tym celu, pracodawcy rządowi, kontrahenci, a nawet pracodawcy prywatni, mogą wdrożyć plany Akcji Afirmatywnej w celu zwiększenia różnorodności w miejscu pracy. W rzeczywistości, kontrahenci rządowi nie związani z budownictwem, którzy zatrudniają 50 lub więcej osób muszą posiadać Plan Akcji Afirmatywnej. Ogólnie rzecz biorąc, plany te wymagają od pracodawcy przeprowadzenia audytu obecnego stanu zatrudnienia, a następnie zidentyfikowania sposobów zwiększenia różnorodności wśród pracowników.

Podczas gdy próba bycia bardziej zróżnicowanym jest rzeczywiście szlachetnym celem dla każdej firmy, kontakt z doświadczonym prawnikiem biznesowym jest wysoce zalecany w celu uniknięcia wielu wspólnych pułapek, które mogą wystąpić, gdy staramy się zatrudnić zróżnicowanych kandydatów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *