Pośrednictwo inwestycyjne GPW

Inwestycje w akcje oraz instrumenty pochodne.

Pośrednictwo inwestycyjne GPW

Postprzez mztoday czwartek, 4 października 2007, 10:06

Witam,
Chciałbym zainwestować trochę pieniędzy w papiery wartościowe. Niestety jestem laikiem jeśli chodzi o GPW, więc szukam firmy/osoby, która zajmie się operacjami giełdowymi w moim imieniu. Czy macie jakieś sprawdzone kontakty? Proszę o opinię doświadczonych graczy...
mztoday
Manager

Reklamuj się na forum Przyjaznych Inwestorów i pomagaj innym.

Całe wpływy z każdej reklamy emitowanej na naszym forum, będą przekazywane potrzebującym.

Koszt zamieszczenia reklamy w tym miejscu to 250 zł. miesięcznie. Kontakt: ziuber(@)ziuber.pl

Przyjazna Inwestorka
Przyjazna Inwestorka
Niezależna kobieta

Postprzez malgorzatkar czwartek, 4 października 2007, 10:44

to nie lepiej na fundusze akcyjne? ryzyko mniejsze, a nie musisz się znać :)
Przedstawiciel MultiBanku, wkrótce koordynator

gg 7355097
malgorzatkar
Manager

Postprzez mztoday czwartek, 4 października 2007, 11:14

Zależy mi na tym, żeby inwestycje były krótkoterminowe. Mogę podjąć ryzyko, a nawet chce podjąć, ale pod warunkiem, że będzie szansa na wysoką stopę zwrotu - powiedzmy 70% na rok. Takich warunków raczej nie dostanę z funduszy akcyjnych.
mztoday
Manager

Postprzez malgorzatkar czwartek, 4 października 2007, 11:23

wiesz, jeśli dobrze trafisz, są fundusze, które potrafiły wyciągnąć ponad 100%/rok, trzeba tylko dobrze trafić. zresztą z akcjami podobnie: też musisz wcześniej trafić, żeby zyskać.
na krótki termin też możesz wsadzić kasę w fundusze, tylko że wtedy nie w fundusze funduszy, a np. na Mbanku
Przedstawiciel MultiBanku, wkrótce koordynator

gg 7355097
malgorzatkar
Manager

Postprzez kmalek sobota, 6 października 2007, 14:44

mztoday,
spróbuj w domach maklerskich, mają tam z reguły działy asset management i oferują różne strategie od bezpiecznych po bardzo agresywne. Problem tylko jest z kwotami - chcą dużych od 100 000.