Reklamuj się na forum Przyjaznych Inwestorów i pomagaj potrzebującym. Całe wpływy z każdej reklamy będą przekazywane potrzebującym osobom.
Koszt zamieszczenia banera w tym miejscu to 290 zł. miesięcznie. Kontakt:
ziuber(@)ziuber.pl
Pośrednictwo inwestycyjne GPW
Pośrednictwo inwestycyjne GPWWitam,
Chciałbym zainwestować trochę pieniędzy w papiery wartościowe. Niestety jestem laikiem jeśli chodzi o GPW, więc szukam firmy/osoby, która zajmie się operacjami giełdowymi w moim imieniu. Czy macie jakieś sprawdzone kontakty? Proszę o opinię doświadczonych graczy...
Reklamuj się na forum Przyjaznych Inwestorów i pomagaj innym. Całe wpływy z każdej reklamy emitowanej na naszym forum, będą przekazywane potrzebującym. Koszt zamieszczenia reklamy w tym miejscu to 250 zł. miesięcznie. Kontakt: ziuber(@)ziuber.pl
to nie lepiej na fundusze akcyjne? ryzyko mniejsze, a nie musisz się znać
Przedstawiciel MultiBanku, wkrótce koordynator
gg 7355097
Zależy mi na tym, żeby inwestycje były krótkoterminowe. Mogę podjąć ryzyko, a nawet chce podjąć, ale pod warunkiem, że będzie szansa na wysoką stopę zwrotu - powiedzmy 70% na rok. Takich warunków raczej nie dostanę z funduszy akcyjnych.
wiesz, jeśli dobrze trafisz, są fundusze, które potrafiły wyciągnąć ponad 100%/rok, trzeba tylko dobrze trafić. zresztą z akcjami podobnie: też musisz wcześniej trafić, żeby zyskać.
na krótki termin też możesz wsadzić kasę w fundusze, tylko że wtedy nie w fundusze funduszy, a np. na Mbanku Przedstawiciel MultiBanku, wkrótce koordynator
gg 7355097
mztoday,
spróbuj w domach maklerskich, mają tam z reguły działy asset management i oferują różne strategie od bezpiecznych po bardzo agresywne. Problem tylko jest z kwotami - chcą dużych od 100 000. Nie wiem czy są jakieś inne firmy oferujące takie usługi. To chyba jest niezgodne z prawem, ale nie jestem pewien. pozdrawiam Krzysiek
www.2-grosze.pl - mały blog o finansach